“Enterse Tijdscapsule in Historische Put op het Middenplein in Enter”

Bij de start van de Enterse Dagen op woe. 14 september gaan wij een monument onthullen op het (nieuwe) Middenplein. De basis van dit monument is een put van een paar honderd jaar oud die is gevonden tijdens de werkzaamheden op deze locatie. In deze put komt een tijdscapsule en een kunstwerk. In de tijdscapsule willen wij de ideeën stoppen van de Enterse bevolking over hoe Enter er uitziet in 2038. In 2038 bestaat Enter 850 jaar, dat zal t.z.t. een groot feest worden.
Op 14 september 2016 zal de put afgesloten worden. De capsule zal er pas in 2038 weer uitgehaald worden.

Een kleine animatie staat op Youtube, hieronder staat de link:

Wij willen graag ook de ideeën van de verenigingen, instellingen, clubs, ja, eigenlijk van iedereen over hoe Enter er in 2038 uitziet. Dit kan in de meest brede zin van het woord.

Het volgende kan aangeleverd worden:
Een opstel of ander geschreven stuk. Een tekening. Een knutselwerk, etc, etc.

Er is maar plaats in de capsule voor een beperkt aantal dingen. Vandaar dat wij jullie willen vragen om alles digitaal (bijv. een mooie foto van het knutselwerk, of een scan van het opstel) aan te leveren.
Daarnaast ontvangen wij dan ook graag de fysieke werkjes.
De digitale versie van alles wat aangeleverd wordt, wordt zeker bewaard tot 2038.

Wij zouden het fijn vinden wanneer ook jullie meewerken aan dit project!

Bijdrages kunnen worden gemaild naar onderstaande personen.

Bij vragen kunt u zich altijd wenden tot

Eric Tijhof
06-20363363