Algemeen

MART RIKKERT (JO9-2) a.s. zaterdag 18 februari “Pupil van de Week” bij HERACLES – EXCELSIOR

Aanstaande zaterdag is Mart Rikkert, speler van JO9-2, “Pupil van de Week” bij de Eredivisiewedstrijd Heracles – Excelsior.
Mart krijgt, samen met 4 begeleiders (dit kunnen ouders, broertje/zusje of een mede teamspeler zijn), een rondleiding door het stadion en hij mag in de warming-up een balletje mee trappen met de wisselspelers. Vervolgens zal hij naast de scheidsrechter, met de wedstrijdbal in zijn handen, het veld opkomen. Tevens zal Mart schitteren in het programmaboekje als “Pupil van de Week”.

Maandagavond kreeg SV Enter de uitnodiging van Heracles. We hebben eerst geloot onder de JO9-teams waarbij het lot gevallen is op JO9-2. Vervolgens heeft Remon Rutgers, leider/trainer van JO9-2, een loting gedaan onder zijn teamspelers. Mart Rikkert heeft deze gewonnen en mag dus als “Pupil van de Week” acte de presence geven aanstaande zaterdag.
Aanvangstijd wedstrijd Heracles – Excelsior is 19:45 uur.

SV Enter wenst Mart en begeleiding een mooie en sportieve avond!