MO11-1 Elftal van de Week

Enter MO11-1 elftal van de week bij Enter 1 – vv Lettele 1 (zondag 24 april)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

Ons team Mo11-1
Meiden van verschillende leeftijden maar een ieder met z’n eigen kwaliteiten.
Zo heeft de ene een onnavolgbare techniek een ander weer een perfecte bal behandeling van bijtertje tot goaltjes dief.

Uiteindelijke hebben we het voor elkaar gekregen om een hecht team te creëren die voor elkaar willen strijden.

• 1 ste fase van de competitie was dat ook zichtbaar want de meiden aan elkaar moesten wennen en zijn we als 5 de geëindigd.
  • 2 de fase ging het al stukken beter en zijn we als 2 de geëindigd .
  • 3 de fase is het ons dat dan gelukt om met dit team als 1 ste te eindigen en kampioen te worden.
  • 4 de fase staan we er ook goed voor want we staan momenteel weer bovenaan en gaan we wederom voor het kampioenschap.

Met ons meiden team lekker rennen over heel het veld , als ze de winnende maakt voelt ze zich een held.
Dribbelen, pasen, schieten en scoren dat zijn de dingen die bij voetbal horen.
Voetbal is een spel voor jong en oud.
Uiteindelijk gaat het er om dat iedere speler of speelster plezier heeft aan voetbal en winnen doe je met z’n allen.
Super trost zijn wij op onze meiden van Sv Enter Mo11-1

Links boven naar rechts.
Yazz Otten, Fleur aan de Stegge, Lot Ezendam, Lieke Broekkamp, Puck Bloem, Yzze ter Harmsel.

Links onder naar rechts.
Elief Atalay, Babs Harbers, Miryana Euren, Fay Nijhof, Laure Rosman, Fem Roetgering.

Groet Leiders & Trainers Mo11-1