Enter 1 en 2 maken zich op voor de nacompetitie

Zowel ons eerste, als tweede elftal hebben zich weten te plaatsen voor de nacompetitie om promotie. Enter 1 speelt zijn eerste wedstrijd thuis op 15 juni tegen VV Beekbergen.  Beekbergen is 3e geëindigd in de 4e klasse F en heeft daarmee de één na hoogste periode te pakken. De ploeg van trainer Danny van Engeland speelt al enkele jaren in de top van de vierde klasse en hoopt dit jaar de sprong naar de 3e klasse te maken. De laatste wedstrijd van het seizoen wisten de zwart-gelen niet te winnen. Afgelopen maandag was tegenstander VV Loenermark met 0-2 te sterk voor de Beekbergenaren.

Enter 2 heeft ook een sterk seizoen gedraaid en was, net zoals ons vlaggenschip, lang in de race om het kampioenschap. Uiteindelijk wisten de mannen van trainer Gijs Noltes een knappe tweede plek veilig te stellen en daarmee een plaatsje in de nacompetitie te bemachtigen. Tegenstander aankomende zondag is reserve 1e klasser Avanti Wilskracht. Het tweede elftal van de club uit Enschede eindigde één na laatste in de competitie, voor SP Lochem en moet daarmee vechten om lijfsbehoud.

Beide Enterse elftallen stromen in de halve finale in. Daarmee zijn ze slechts twee wedstrijden verwijderd van promotie. Een eventuele finale wordt, zowel voor Enter 1 als Enter 2, op neutraal terrein gespeeld. Mogelijke tegenstanders in deze finale voor Enter 1 zijn SV Raalte, Activia Twello of SC Klarenbeek. De eerste twee clubs spelen komende zondag tegen elkaar om een plek in de halve finale. Enter 2 neemt het in de finale mogelijk op tegen Diepenveen 2, TVC ’28 3 of SP Lochem 2.

SV Enter roept al haar supporters op om onze selectie elftallen te steunen in hun strijd om promotie. Wij zien u graag aankomende zondag en woensdag!

Schema Enter 1

Schema Enter 2