SV Enter en trainer Jalving verlengen samenwerking met een extra jaar

Eind vorig jaar werd al bekend dat Daan Jalving ook in het seizoen ‘24/’25 hoofdtrainer zou zijn van sv Enter. Door meer positieve ervaringen van beide kanten zijn de partijen afgelopen maand overeengekomen dat de samenwerking met nog een extra jaar wordt verlengd, wat betekent dat Jalving ook in het seizoen ‘25/’26 aan onze vereniging verbonden is.

Voorzitter  van de technische commissie Arno Ligtenberg is verheugd met deze positieve ontwikkelingen: “We zijn er dit keer extra vroeg bij geweest om een stukje continuïteit binnen onze vereniging te waarborgen. We merken dat de trainer een positieve invloed heeft op de ontwikkeling en resultaten van ons eerste elftal. Daarnaast zien we dat ook onze jeugdelftallen meeprofiteren van de stappen die worden gezet onder Daan.” Zo refereert Ligtenberg naar alle jeugdtrainers in de eerste selectie die hun ervaringen meenemen naar de jeugdopleiding.

Ook Daan Jalving is positief gestemd: “Allereerst ben ik hartstikke blij met het vertrouwen dat de club én spelersgroep in mij heeft om de komende twee jaar met elkaar verder te gaan. Het gevoel vanuit mijzelf is top en de rek is er ook nog niet uit. Er is een mooi fundament gelegd afgelopen jaar om samen op verder te bouwen!”.

Onder trainer Daan Jalving promoveerde Enter afgelopen seizoen voor het eerst in 17 jaar weer naar de 3e klasse. Aankomende zondagochtend start de voorbereiding op het nieuwe seizoen met een aftrapbijeenkomst en een training.