Jaarlijkse toernooien sv Enter opnieuw groot succes dankzij onze fantastische vrijwilligers

Inleiding
Na afloop van het seizoen staan er bij sv Enter traditiegetrouw nog een aantal grote evenementen op de rol. Naast het al jaren bekende Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi en het Nachttoernooi werd in ons jubileumjaar (2022) voor het eerst ook een Bedrijventoernooi georganiseerd. Na de succesvolle 1 e editie heeft de organisatie van het Bedrijventoernooi besloten ook aan dit evenement een vervolg te geven. Zo ontstond er in de eerste 2 weken van juli een drukke agenda op sportpark Krompatte:

Zaterdag 1 en zondag 2 juli – Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi
Zaterdag 8 juli – Bedrijventoernooi
Vrijdag 14 juli – Nachttoernooi

Belangstelling
Over belangstelling konden de 3 organisatiecommissies niet klagen. Ronald van Rhee (voorzitter MKJT-commissie): ‘Het Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi wist dit jaar een record aantal van maar liefst 110 teams te strikken.’ Voor het Bedrijventoernooi schreven zich 16 teams in en ook het Nachttoernooi was met 32 teams uitstekend bezet. Zonder uitzondering zijn de drie evenementen naar tevredenheid verlopen. Tijdens de toernooien was er veel positieve feedback van de verschillende bezoekers. Natuurlijk waren er ook een aantal verbeterpunten die de organisatiecommissies mee zullen nemen naar volgend jaar.

Fantastische vrijwilligers
Dat we over een zeer gemotiveerde en enthousiaste groep vrijwilligers beschikken bij sv Enter is alom bekend. Bij de organisatie van dergelijke toernooien komt heel wat kijken. Een goede voorbereiding is dan ook cruciaal. De drie toernooicommissies hebben de evenementen in overleg met de Barcommissie onder leiding van Danielle Krake en de Scheidsrechtercommissie onder leiding van Ramon Heveling tot in de puntjes geregeld. Door de inzet van de vrijdagmiddag Klussenploeg lag sportpark Krompatte er in de 3 weekenden steeds keurig verzorgd bij.

Complimenten
Het bestuur van sv Enter wil langs deze weg alle betrokken vrijwilligers heel hartelijk bedanken voor de belangeloze inzet. Een groot compliment voor onze barmedewerkers, ons scheidsrechterkorps, onze klussenploeg, de overige betrokken vrijwilligers en de toernooicommissieleden is op z’n plaats. We wensen voor nu iedereen een hele fijne vakantie toe en zien elkaar in de aanloop naar het nieuwe seizoen graag weer op Krompatte.