MO8 en JO8-2 elftal van de Week

Enter MO8 en JO8-2 elftal van de week bij Enter 1 – Holten 1 (maandag 20 mei)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

SV Enter JO8-2JM
JO8-2M is een team dat eigenlijk nog hoort te spelen bij de grote groep mini’s, maar door hun gedrevenheid, inzet, 100%
trainingsopkomst en talent spelen ze op dit moment in een O8-competitie. En niet onverdienstelijk, recent werden er vier
overwinningen behaald en werd er één keer verloren. Een wedstrijd spelen op de zaterdagen is iets waar iedereen van dit team op
de zondag alweer naar uitkijkt. En hebben ze geen wedstrijd, dan wordt er natuurlijk getraind.
Deze gedrevenheid nemen ze dan ook mee naar de wedstrijd SV Enter 1 – Holten 1 waar ze met hun aanmoedigingen ervoor
zullen zorgen dat de drie punten op onze eigen sportpark De Krompatte achter zullen blijven. Ze wensen het vlaggenschip van de
plaatselijke SV dan ook veel succes!
Achter v.l.n.r.: Pim Weenk, Teun Korte, Lucas Heuver, Daaf Hofman en Daan Ezendam.
Voor v.l.n.r.: Lauren Pots, Peppe Eshuis, Mats Asbroek, Wout Keizer en Lev Spin.

MO-8 het jongste dameselftal van Sv Enter.
Deze dames vormen samen een op elkaar ingespeeld team. Met ‘tiki taka’ (niet te verwarren met tiktok) en steekpasses zijn ze een gevreesde tegenstander.
Mirte Jannink is goed in de counter en passeert vaak de keeper. Miep Heering, behendig met de bal dribbelt ze langs de tegenstanders. Puck Polko, met balgevoel schiet ze graag op goal. Lize Schrooten, met souplesse passeert ze de tegenstander. Lissy Ekkelenkamp heeft een hard schot en als verdediger staat ze rotsvast. Sarah Ekkelkamp, als keepster houdt ze regelmatig ballen uit de kruising en in het veld is ze een goede vleugelspeler. Lot Mekenkamp is de angst voor de tegenstander, als topspits weet ze het doel te vinden. Anne Antonissen is snel en behendig en is amper door de tegenstander bij te benen. Sophie Wolters is een goede spelverdeler en houdt overzicht in het veld. Roos van de Kraats zorgt voor de gezelligheid en houdt van steekpasses. Met de trainers /leiders Jill Mekenkamp,Tom Mekenkamp en Nicky Jannink wordt de basis gelegd voor dit topteam!

Van links naar rechts: Sophie Wolters, Lizzy Ekkelenkamp, Lot Mekenkamp, Lize Schrooten, Puck Polko, Roos van de Kraats, Mirte Jannink, Miep Heering, Anne Antonissen en keepster Zara Ekkelenkamp