Van het bestuur – Corona – Update (nr. 29)

Nieuwe Coronamaatregelen vanaf 15 januari

Beste leden, trainers, vrijwilligers, ouders/verzorgers en sponsoren van sv Enter,

Inleiding
Het kabinet heeft vrijdag 14 januari 2022 tijdens een persconferentie versoepelingen bekendgemaakt. Ook voor de amateursport gaan enkele versoepelingen gelden.
Wat betekent dit voor sv Enter?
Voor sv Enter en alle andere voetbalverenigingen, geldt dat elk team weer met elkaar mag trainen. Dus zowel junioren als senioren. Ook is er geen eindtijd meer van toepassing en hoeft tijdens de training geen 1,5 meter afstand gehouden te worden.
Vanaf maandag 17 januari zal er dus weer volgens het “oude” schema getraind gaan worden door alle teams. Onderlinge wedstrijden mogen ook gespeeld worden. Wedstrijden tegen teams van andere verenigingen zijn nog niet toegestaan.
Wel staat de vraag uit bij de gemeente Wierden om op korte termijn oefenwedstrijden te mogen spelen tegen Enter Vooruit. Zodra we hierover meer weten laten we dit direct weten via de Technische Commissie.
De kleedkamers zijn ook weer geopend. Dat betekent dat daar omgekleed en gedoucht kan worden. In overleg met de trainers/leiders kan ervoor gekozen worden dat sommige teams thuis omkleden en douchen.
Als alles meezit kunnen we eind januari / begin februari voor het eerst weer in competitieverband spelen.

Attenties vrijwilligers medio januari
Vanwege langere levertijden kunnen we de attenties voor onze vrijwilligers niet rond de kerstdagen bezorgen zoals u van ons gewend bent. De verwachting is nu dat de attenties, die in het teken staan van ons 100 jarig jubileum, volgend weekend bezorgd kunnen worden.

Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter). Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

Blijf gezond, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen. We ontmoeten jullie graag weer op Krompatte.

Het bestuur van sv Enter.