Barschema voor het seizoen 2023-2024 bekend

De afgelopen tijd is de barcommissie druk bezig geweest om het barschema voor het aankomende seizoen rond te maken. Uiteindelijk is het hen gelukt om vanaf september weer iedere week een volledige bezetting te realiseren. Wij willen alle commissieleden én barvrijwilligers alvast hartelijk danken voor hun inzet. Zonder jullie, geen sv Enter!

Barcommissieleden Daniëlle, Kyra, Ellen en Inge zeggen het volgende over het nieuwe schema:

“Wij zijn blij dat het schema voor het aankomende seizoen rond is. Indien er vragen zijn over het schema, dan graag contact opnemen met de volgende dames:
– Zaterdag: Kyra Brinkman 06-15684703
– Zondag: Inge Asbroek 06-34723769

Hierbij alvast wel de volgende kanttekeningen:
– Als je niet kunt zelf voor vervanging zorgen.
– Gelieve geen kinderen achter de bar en in de keuken, dit ivm veiligheid
– Onderaan het barschema zie je planning per persoon staan, als je deze aanklikt kun je op naam zien wanneer je ingepland staat.

We hebben ons best gedaan om de bardiensten eerlijk te verdelen!”

Het schema:
Barschema 2023-2024 nu downloaden

*Voor oefen/inhaal en bekerwedstrijden die op maandag-dinsdag of woensdagavond worden gespeeld, is de kantine niet open. Het is voor ons niet te doen om voor deze avonden vrijwilligers te krijgen.

Willen jullie dat de kantine wel open is, dan zelf zorgen voor een barmedewerker.
Sleutel voor de kantine kunnen jullie dan ophalen bij Danielle Krake, Rondweg 18.