Beloftes sv Enter naar Beltona finaledag

De beloftes van onze vereniging hebben een puike prestatie geleverd door zich te plaatsen voor de Beltona finaledag. In de Beltona beloftencompetitie spelen beloftenteams van verenigingen uit heel district Oost tegen elkaar, om zich uiteindelijk te plaatsen voor de Beltona finaledag. Het is de Enterse beloftes gelukt om eerste in haar poule te worden, waardoor zij zich hebben geplaatst voor de finaledag.

Tijdens deze finaledag zaterdag 17 juni, nemen de beste zestien beloftenteams het tegen elkaar op. Eerst in vier poules van vier, waarna de nummers één en twee doorgaan naar de knock-out fase. Enter mag haar borst nat maken, want in de poule neemt de ploeg van trainers Marcel Gierkink en Patrick Rensen het op tegen drie sterke tegenstaders. Sparta Enschede, DETO Vriezenveen en Quick ’20 werden alle drie eerste in hun poule en beschikken, zoals de omvang van de drie verenigingen al doet vermoeden, over sterke selecties.

Het belooft een mooie voetbaldag te worden waarop onze jeugd zich kan gaan meten aan haar leeftijdsgenoten van grotere amateurvererniginen uit oost-Nederland. De club, selectie en staf hoopt dat zoveel mogelijk Enternaren het beloftenteam komen steunen zaterdag 17 juni in Enschede (sportpark Schreurserve, Sparta Enschede).