Beste Voetbal.nl gebruiker

De gebruikersvoorwaarden van Voetbal.nl zijn aangepast. Deze nieuwe voorwaarden gelden zowel voor de website van Voetbal.nl als voor de Voetbal.nl-app. Wat houdt dat in voor jou als gebruiker?

Heb je onlangs, of al een tijd terug, een account aangemaakt op Voetbal.nl? Fijn! Hiermee kun je jouw favoriete clubs, teams en spelers volgen; uitslagen en statistieken zien en ander voetbalnieuws ontvangen. Daarnaast kun je als speler of vrijwilliger op een handige manier informatie zien of delen. Zoals wie er aanwezig is bij een wedstrijd, wie er rijdt naar een uitduel of wie er aan de beurt is voor de was.

Maar let op! Wanneer je een account op Voetbal.nl hebt aangemaakt, is dat alleen voor je eigen gebruik en niet voor commerciële doeleinden. Wanneer je je niet houdt aan de voorwaarden van Voetbal.nl, dan kunnen we je account beperken of in het uiterste geval zelfs stopzetten. Probeer dat dus te voorkomen door je netjes aan de regels te houden.

Tot slot wensen wij jou heel veel plezier met het gebruik van Voetbal.nl!

Kijk hier voor de volledige gebruikersvoorwaarden.

Met sportieve groet,

Team Voetbal.nl