Clinic Ronald Koeman op Krompatte

Nog een paar weken geduld voor de speelsters en spelers van de O15, O14 en O13 van sv Enter (en meiden van Enter Vooruit). Er staat een bijzondere middag op de planning. Op woensdag 17 mei komt bondscoach Ronald Koeman in hoogsteigen persoon naar Enter. De hoogste technische baas van het vaderlandse voetbal verzorgt een heuse clinic op sportpark Krompatte.

Ronald Koeman komt naar Enter als ambassadeur voor de stichting ‘Kans voor een Kind’, de organisatie die wensen in vervulling laat gaan van ernstig zieke kinderen. Enternaar Gerard Buis, eigenaar van het Almelose bedrijf Sismatec, heeft tijdens de jaarlijkse veiling voor ‘Kans voor een Kind’ deze kavel gekocht en aan onze vereniging geschonken. Een fantastische geste, want als club ben je normaliter niet in staat om de bondscoach naar Enter te halen.

De clinic is opgesplitst in een tweetal blokken van elk 30 minuten. In het eerste blok (13:15-13:45 uur) zal Koeman de MO13-1, MO13-2, JO13-1 en JO13-2 van oefenstof voorzien. Daarna in het tweede blok (13:45-14:15 uur) is de MO15-1, JO15-1, JO15-2 en JO14-1 aan de beurt. De trainingen op sportpark Krompatte zijn vrij toegankelijk voor alle geïnteresseerde toeschouwers.