Contract ondertekening hoofdtrainer Daan Jalving

Begin december 2022 hebben we reeds bekend gemaakt dat de Technische Commissie Daan Jalving als nieuwe hoofdtrainer voor de eerste selectie heeft vastgelegd.

De 26 jarige Daan Jalving is afkomstig uit Holten en loopt ondanks zijn jonge leeftijd al geruime tijd mee in het trainersvak. Daan heeft als jeugdtrainer gewerkt bij de Holtense clubs vv Holten en Blauw Wit ’66 en heeft daarna zijn loopbaan voortgezet bij de junioren (O17 en O19) van sv Schalkhaar.

Ondertekening van het contract door de nieuwe hoofdtrainer Daan Jalving. V.l.n.r.: Kevin Braamhaar (Penningmeester), Daan Jalving, Arno Ligtenberg (Voorzitter Technische Commissie) en Jos van Otten (Voorzitter).

De ambitieuze en gedreven trainer heeft daarna ervaring opgedaan als assistent trainer bij FC Utrecht O13 en is nu werkzaam als eindverantwoordelijk trainer/coach bij FC Twente/Heracles O14 en is daarnaast assistent trainer bij de O16 en de O18 van de FC Twente/Heracles academie.

Momenteel volgt Daan de opleiding UEFA A (TC 1) en in het seizoen 2023/2024 zal Daan voor het eerst een eerste elftal onder zijn hoede nemen. Arno Ligtenberg, hoofd Technische Commissie van sv Enter is zeer te spreken over de aanstelling van de jonge en ambitieuze trainer.

De nieuwe hoofdtrainer Daan Jalving en de voorzitter van de Technische Commissie Arno Ligtenberg kijken vol vertrouwen vooruit naar de nieuwe samenwerking.

Daan Jalving kijkt vol enthousiasme en vertrouwen uit naar zijn eerste klus als hoofdtrainer van een eerste elftal. ‘Ik ben ervan overtuigd dat we samen een mooie tijd tegemoet gaan. De ambities van de club, de spelersgroep en mijzelf liggen erg dicht bij elkaar.’ laat Daan weten.