De Grote SV Enter Kantinequiz 2020, Een kantine vol verhalen: The Day After & De Einduitslag

Zo, een dag later. Alles is hopelijk een beetje bezonken bij iedereen. Er is gelachen, er zijn herinneringen opgehaald van ‘vrooger’, en er zijn pittige, zeer pittige discussies gevoerd. Maar al met al, Vie hebt ne bult wille had met mekaar, en doar geet ’t toch um?

Hierbij de einduitslag, waar uiteraard geen discussie meer over mogelijk is.
Even kijken wie, waar, is geëindigd. Welk team mag de kennis over SV Enter nog wel even bijspijkeren met een lesje ‘Clubkennis’ bij Jos van Otten. Of welk team mag tevreden zijn en zich een ware ‘Clubkenner’ van SV Enter noemen? Bekijk onder dit bericht de einduitslag met het aantal behaalde punten per ronde, en het totaal aantal punten.
Uiteindelijk heeft het team De Kleinzoontjes na een ware, uitputtende nek-aan-nekrace de Titel binnen weten te slepen. De nummers 2 & 3 eindigden met een gelijke stand, maar na een schattingsvraag voor de echte kenner eindigde het team FC de Oelewappers boven het team van Mark Schrooten.

Wij feliciteren hierbij alle winnaars van de prijzen. Maar ja, zijn we niet allemaal een beetje winnaar?

Namens de organisatie willen wij iedereen nogmaals bedanken die heeft geholpen bij het opzetten en uitvoeren van de Quiz. En uiteraard willen wij alle deelnemers ook bedanken voor de mooie en fanatieke middag.
Bij de volgende editie hopen wij natuurlijk dat we u allen mogen verwelkomen bij de de Grote SV Enter Kantinequiz op de manier zoals het eigenlijk hoort:
Op een Olderwets Gezellige Zondagmiddag in de Kantine!