DE GROTE SV ENTER KANTINEQUIZ

Iedereen mist het natuurlijk bij SV Enter, elk weekend weer. Iedereen wil natuurlijk niets liever dan even in het weekend het gevoel van de kantine terug te hebben. Dit gevoel willen we daarom 17 mei terugbrengen in de grote SV Enter Kantinequiz! Met pittige vragen, gezellige presentators, veel humor, breinbrekers maar bovenal weer het vermaak op de zondagmiddag.

De Kantinequiz is er voor iedereen, van jong tot oud, Enternaar tot geen Enternaar, kenner tot gezelligheidsmens en meer! Er komen anekdotes in, oude beelden, voetbalfragmenten en meer. De quiz wordt live via YouTube uitgezonden vanaf 13.30 deze middag (ook voor de mensen die geen belang hebben bij de quiz is het een aanrader). We spelen een echte wedstrijd met de voorbeschouwing, de wedstrijd en de einduitslag. We verdelen leuke prijzen onder de nummers 1 t/m 3 en voor het team van de rode lantaarn.

Even gezellig met een paar vrienden, vriendinnen of familieleden de Kantinequiz maken wordt natuurlijk leuker met een hapje en een drankje. Daarom kan er gekozen worden uit verschillende pakketten:

1. Alleen met de quiz meedoen -> 15 euro
  2. Heren borrelplank, bestaande uit bier en allerlei lekkernijen -> 30 euro
  3. Vrouwen borrelplank, bestaande uit een flesje wijn en allerlei lekkernijen -> 30 euro
  4. Steun de club-pakket, bestaande uit een koud kratje Grolsch en allerlei lekkernijen -> 50 euro

Hoe kun je meedoen?

• Maak een team met 2 tot 4 personen. Probeer waar mogelijk ook de ouderen erbij te betrekken of te helpen met het opstarten. (Houdt rekening met de RIVM richtlijnen)
  • Geef je op door te mailen naar [email protected] met je teamnaam, namen van de deelnemers, welk bovenstaand pakket wordt gekozen, eventueel een teamfoto (oude foto of een online foto) en een pakkende slogan (waarmee een prijs te verdienen valt).

Wanneer dit gedaan is krijgen jullie een bevestiging, volgende week alle informatie via het opgegeven mailadres en kan één van jullie zondagochtend 17 mei eventueel jullie pakket ophalen bij de Krompatte. Probeer elkaar te helpen om er weer eens een gezellige zondagmiddag van te maken!

Steun de plaatselijkse SV!

Voor vragen kunt u de organisatoren bereiken:

Mitchel Steentjes: 06-38902050

Michel Rikkert: 06-26755989

Jos van Otten: 06-51205643

Erwin Geels: 06-33323631

Sietse Steentjes: 06-51038342

Mees ten Broeke: 06-22094540

Tim van Otten: 06-52639009

Opgeven voor zondag 10 mei!