Doneer: help René Remie terug naar huis

Op 5 november 2022 werd René Remie (38), oud-speler van Heracles en hoofdtrainer van ATC ‘65, getroffen door een hersenbloeding tijdens het fluiten van een wedstrijd van zijn beide zoontjes. De gevolgen zijn onbeschrijfelijk groot. René lijdt sindsdien aan het locked-insyndroom heeft: zijn geest is helder, zijn lichaam verlamd, horen en zien gaat wel, praten niet en bewegen amper.

Ondanks dat René niet direct verbonden is aan onze vereniging, zullen veel van onze (jeugd)leden hem goed kennen als decaan van het Pius X College. Daarnaast is Remie dus een bekende in het Twentse voetbal. Rene behaalde in 2017 samen met toenmalig sv Enter trainer Rob Roelofs zijn UEFA B diploma.

Gisteravond om 21.00 uur ging de speciale website voor de steunactie online en meteen komen er van alle kanten toezeggingen en donaties. Als sv Enter ondersteunen wij deze actie van harte. Verschillende leden hebben al een mooie donatie gedaan, hopelijk zullen er velen volgen.

Doneer: https://steunactie.nl/actie/help-rene-terug-naar-huis/-24292

Het bestuur van sv Enter