Drukbezochte algemene ledenvergadering sv Enter

Traditiegetrouw vindt de Algemene Ledenvergadering van sv Enter plaats op ‘witte donderdag’.
Dit jaar een bijzondere ALV omdat er twee dames zijn toegetreden tot het hoofdbestuur.
Voor het eerst in de honderd jarige geschiedenis van sv Enter bestaat het bestuur niet louter uit mannen, maar worden ook twee functies ingevuld door dames.
Leslie Atalay-Schutte is tijdens de ALV benoemd tot secretaris van sv Enter en maakt hiermee deel uit van het Dagelijks Bestuur van sv Enter.
Na ruim 25 jaar zitting te hebben gehad in het hoofdbestuur, waarvan ruim 20 jaar als secretaris heeft Martin Asbroek (Delden) het stokje overgedragen aan Leslie.
Voorzitter Jos van Otten bedankte Martin, die tijdens de recente jubileumreceptie benoemd werd tot erelid, voor zijn vele verdiensten.
Een imposante bestuurscarrière is hiermee afgesloten, maar gelukkig blijft Martin actief voor sv Enter binnen de recent in het leven geroepen communicatiecommissie.
Er werd tijdens de ALV ook afscheid genomen van Robin Heilen, die ruim 7 jaar de scepter zwaaide over de barcommissie op Krompatte
Ontelbare uren heeft Robin zich in de afgelopen jaren ingezet voor sv Enter om het zodoende voor iedereen mogelijk te maken na afloop van de trainingen en wedstrijden te kunnen genieten van de gezelligheid in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.
Naast Robin werden ook Lianne Heilen, Bianca en Gerben Huuskes hartelijk bedankt voor het vele vrijwilligerswerk binnen de barcommissie in de afgelopen periode.
Enige tijd geleden is Danielle Krake bereid gevonden om de taken van Robin in het bestuur over te nemen, daarmee is Danielle de tweede dame in het bestuur van sv Enter met kantine aangelegenheden in haar portefeuille.
Zoals gebruikelijk ontvingen een aantal jubilarissen een speldje ter gelegenheid van een 25, 40 of 50 jarig lidmaatschap.
Voor het eerst in de geschiedenis ontvingen 3 broers, de Wolters drieling, onder toeziend oog van vader Johan, tegelijkertijd een speldje.
De gebroeders Thomas, Nick en Bent Wolters zijn inmiddels 25 jaar lid van sv Enter.
Tijdens de rondvraag maakte scheidend hoofdtrainer Gerard Bos gebruik van de gelegenheid om de leden van sv Enter nog even toe te spreken.
’sv Enter is een prachtige club, met een dito accommodatie, zie dit niet als zomaar vanzelfsprekend’ was de boodschap van Gerard.