Eerste oefenwedstrijden voor Enter 1

Deze week staan de eerste oefenwedstrijden op het programma voor de eerste selectie. Donderdag en Zaterdag wordt er deelgenomen aan het Richard Bertelink Memorial toernooi bij Neo in Borne. Het toernooi kent een sterk deelnemersveld. Zo nemen de mannen van trainer Gerard Bos het in de poulefase op tegen gastheer Neo en tweedeklassers PH en Enter Vooruit. Zaterdag, na de wedstrijd tegen dorpsgenoot Enter Vooruit, zal Enter het op moeten nemen tegen de gelijk geëindigde ploeg uit de andere poule.

Na het toernooi staat zondag al gelijk de volgende oefenwedstrijd op het programma. Enter 1 neemt het dan op tegen KOSC uit Ootmarsum, de ploeg van oud-trainer Rob Roelofs. Tijdens de winterstop afgelopen seizoen namen de teams het ook al tegen elkaar op in een oefenwedstrijd. Toen wonnen de Enternaren overtuigend met 3-0. De wedstrijd is ook een mooi voorproefje op de competitie van aankomend seizoen. In de 4e klasse A zullen de clubs elkaar namelijk ook tegen gaan komen.