Elektrisch slot op ballenhok SV Enter

Beste leiders, trainers of andere vrijwilliger van SV Enter,

Het bestuur van SV Enter heeft besloten om een elektrisch slot aan te brengen op de toegangsdeur van het ballenhok.
Hierdoor hoeven er geen fysieke sleutels meer uitgedeeld te worden, maar is het slot via jullie mobiele telefoon te ontgrendelen.
We hoeven dan dus niet elk jaar de sleutels terug te krijgen van trainers of leiders die stoppen en deze weer uit te delen aan nieuwe vrijwilligers.

We kunnen via een app aangeven wie de rechten heeft om deze deur te kunnen ontgrendelen. Hierdoor komen jullie dus nooit meer voor een dichte deur te staan !

We hebben eenzelfde slot al enige tijd geleden geplaatst in de deur van de opslagruimte van onze klussenploeg om het slot te testen. Onze klussenploeg was zeer enthousiast en daarom hebben wij besloten om het slot ook op de deur van het ballenhok te plaatsen.

Het enige wat jullie nog moeten doen is een app downloaden van Bold Smart Lockzodra jullie een SMS ontvangen.

Ik heb van Kevin Asbroek een lijst ontvangen met namen, mobiele nummers en emailadressen van alle huidige leiders en trainers. Ik zal jullie toevoegen aan ons account, zodat jullie een uitnodiging krijgen om je aan te melden.

Jullie krijgen dan een verificatiecode via sms en moeten dan je emailadres en een wachtwoord (2x) invullen. Vervolgens krijg je een email met een verificatielink. Open dan deze email en klik op de link.

De Bold App is dan geactiveerd en klaar voor gebruik.

Openen

Jullie kunnen dan het slot ontgrendelen door op de knop te drukken van je mobiel. Je moet dan wel bij de deur gaan staan.
Je hoort dan piepje (van het slot) en je ziet dan de knop op het scherm een groene cirkel krijgt (zie hieronder).
Het slot wordt dan geactiveerd en het is dan mogelijk om de knopcilinder aan de buitenzijde van de deur te draaien om het slot te openen.

Sluiten

Je vergrendelt de deur eenvoudig door bij het verlaten van het ballenhok kort op de binnenknop te drukken. De knop maakt een geluid en de groene cirkel knippert één keer.

Daarna is de Bold Smart Cylinder 20 seconden actief. Binnen deze 20 seconden verlaat je het ballenhok en draai je aan de knop aan de buitenkant, zodat de deur op slot zit.
Als de Bold Smart Cylinder is uitgeschakeld, hoor je een ander geluid. Dit betekent dat de deur op slot zit.

Op de website van Bold (www.bold.nl) is ook meer informatie te vinden inclusief video’s.

Het slot zal in de komende weken geplaatst worden.

Voordat deze geplaatst zal worden zal ik iedereen uitnodigen om de Bold App te installeren en je aan te melden.

Het systeem is simpel te bedienen, maar als er vragen zijn kun je mij altijd mailen of bellen.

Met vriendelijke groet,

Ronald van Rhee