Enter 1 oefent tegen FC Eibergen

Komende zondag speelt onze hoofdmacht een oefenwedstrijd tegen 4e klasser FC Eibergen. De Eibergenaren komen uit in de 4e klasse B, waar ze met 30 punten de 6e plaats op de ranglijst innemen. De ploeg van trainer Jeroen Kiepman staat bovenaan in de 3e periode, maar is desondanks ook nog niet volledig veilig. Kortom, voor FC Eibergen staat er nog genoeg op het spel de laatste twee competitiewedstrijden.

Voor sv Enter is dit anders. De ploeg van trainer Gerard Bos is verzekerd van nóg een jaar 4e klasse voetbal, een plek in de nacompetitie om promotie lijkt immers onmogelijk. Alléén puntverlies van zowel KOSC, sv De Lutte als LSV Lonneker kan Enter een plek in de play-offs bezorgen. Aangezien deze kans nihil is, lijken de Enternaren uitgevoetbald voor de prijzen.

Zowel Eibergen als Enter wisten hun laatste competitie knap te winnen. Enter won knap van koploper DTC ’07 en bracht daarmee de spanning terug in de 4e klasse A. Eibergen won eveneens. Zij pakten drie punten tegen nummer 2 UDI uit Enschede. Grote man in die wedstrijd was aanvaller Sverre Boonk, hij tekende voor een hattrick.

Aanstaande zondag wordt er om 11:30 afgetrapt op sportpark Krompatte.