Enter 1 wint oefenwedstrijd van Rood Zwart

De hoofdmachten van SV Enter en Rood Zwart gebruikten de competitievrije zondagen door tegen elkaar te oefenen. Het werd op sportpark Krompatte in Enter een verdiende overwinning voor Enter.
De thuisploeg schoot flitsend uit de startblokken. Binnen 8 minuten zorgden Tim van Otten en Bent Wolters voor een 2-0 voorsprong. Ondanks een aantal riante mogelijkheden verzuimde Enter de voorsprong te vergroten. Enter wist de prima openingsfase in het vervolg van de eerste helft geen vervolg te geven. De gasten verzilverden hun eerste doelrijpe kans en zorgden daarmee voor de aansluiting.
Het tweede bedrijf voltrok zich als een typische oefenwedstrijd. Enter kwam geen moment in de problemen en verzuimde de voorsprong lange tijd te vergroten. Het was Collin Oremus die met een verwoestende uithaal zijn ploeg op de uiteindelijke 3-1 eindstand zette.