Enter boekt twee overwinningen in drie dagen

Zowel afgelopen zondag als dinsdag speelde het eerste elftal van sv Enter een wedstrijd. Zondag reisde Daan Jalving en zijn mannen af naar Nieuw-Heeten, waar met 0-1 werd gewonnen van de plaatselijke sv. Mede door de weersomstandigheden was het spel niet altijd om naar huis te schrijven. Twee dagen later trof Enter vv Reunie. Op het eigen hoofdveld gaven de Enternaren de bezoekers voetballes. De roodwitten waren heer en meester en wonnen uiteindelijk met 7-0. Zo gaat Enter met twee mooie overwinningen het paasweekend in. De zondag na dit vrije weekend staat er direct weer een belangrijke wedstrijd op het programma. Op 7 april nemen de rood-witten het uit op tegen Saasveldia, waarmee het samen de bovenste plek bekleedt in de 3e periode.