Enterse derby op nieuw kunstgrasveld

Op zaterdag 4 september wordt de ‘Enterse derby’ gespeeld op sportpark Krompatte.
Het is alweer een aantal jaren geleden dat de zwart-witten en de rood-witten het tegen elkaar opnamen.
De vorige editie dateert van december 2015 toen Enter Vooruit op De Werf afgetekend won van sv Enter.

De wedstrijd is tevens de opening van het nieuwe kunstgrasveld.
In de afgelopen weken is het hoofdveld op Krompatte voorzien van een nieuwe toplaag.
Het kunstgrasveld is in 2009 aangelegd en na 12 jaar werd het hoog tijd om het veld van een nieuwe toplaag te voorzien.

Als ‘opwarmer’ voor het aanstaande ‘Eeuwfeest’ van sv Enter is een mega spandoek in de ballenvanger gehangen.
De blikvanger langs het hoofdveld is voorzien van een serie prachtige foto’s uit de historie van sv Enter.

Traditiegetrouw wordt de recette van de derby beschikbaar gesteld voor een goed ‘Enters’ doel.
Voor deze editie is de Stichting Bowie als goed doel gekozen.

De aanvang van de wedstrijd op Krompatte is 15:30 uur.
De beide verenigingen hopen dat het publiek, na de lange onderbreking, weer in grote getale de derby komt aanschouwen.