Erwin Geels assistent-trainer SV Enter 1

Met ingang van het seizoen 2021-2022 zal Erwin Geels worden toegevoegd aan de technische staf van SV Enter 1. De huidige keeperstrainer zal naast de keeperstrainingen ook hoofdtrainer Gerard Bos assisteren tijdens trainingen en wedstrijden.

Over zijn nieuwe functie zegt Erwin: “Ik zie assistent zijn bij het eerste elftal als een mooie stap voorwaarts. Samen met Gerard bouwen aan de toekomst van SV Enter vind ik een geweldige uitdaging. Ik ben er trots op dat de club, waar ik van hou, het vertrouwen in mij heeft uitgesproken door mij deze nieuwe functie aan te bieden. Ik ga heel graag de samenwerking met Gerard aan, waardoor ik nu al uitkijk naar het nieuwe seizoen. Uiteraard zal ik ook mijn best blijven doen om de selectiekeepers op en top scherp te krijgen en te houden.”

Als bestuur en technische commissie zijn we verheugd met de uitbreiding van de activiteiten door Geels. “Een persoon met een dergelijke staat van dienst voor onze vereniging, is natuurlijk een welkome versterking voor ons vlaggenschip”, aldus voorzitter Jos van Otten. “We hopen dat deze coronaperiode snel achter ons komt te liggen, dat iedereen gezond mag blijven en dat de bal weer snel aan het rollen mag komen”.

Eerder kon al gemeld worden dat trainer Gijs Noltes zijn contract als trainer/coach van SV Enter 2 verlengd heeft met één jaar en dat Serkan Karaali het komende seizoen trainer/coach wordt van JO19-1 (zie foto).