Heracles C1 – SV Enter C1: 2-6: handhaving 1e klasse

Een uitwedstrijd thuis winnen en wel een beslissingswedstrijd voor behoud in de 1e klasse.
Dit overkwam SV Enter C1 op zaterdag 21-5-2016.

Na een moeilijke start en een 1-0 achterstand boog SV Enter C1 deze achterstand om tot een 2-6 overwinning.
Mede door het vertrouwen en vechtlust blijft C1 ook volgend seizoen voetballen in de 1e klasse.
Na een ruststand van 1-1 kwam Enter beter uit de kleedkamer en kwamen op een comfortabele voorsprong en gaven dit niet weer uit handen.
Zeker ook dankzij de goede inzet en voetballende kwaliteiten van enkele D1 spelers konden de jongens na 70 minuten de polonaise inzetten.

Jongens proficiat met jullie behoud in de 1e klasse en wij willen ook zeker de technische staf (Marco Otten, Rutger Rutjes, Ruud Kuipers en Michel Rikkert) feliciteren en bedanken voor hun inzet van het afgelopen seizoen.

Technische Commissie
Jeugdbestuur