Inhaalduel SV Enter – SV Zwolle gaat opnieuw niet door

Hoewel de KNVB voor komend weekend het reguliere programma heeft geannuleerd, heeft de voetbalbond wel een aantal inhaalduels ingelast.

Voor de hoofdmacht van SV Enter stond voor komende zondag 5 december de thuiswedstrijd tegen SV Zwolle op het programma. Dat duel zou twee weken geleden gespeeld worden maar kon als gevolg van coronabesmettingen bij de Zwollenaren geen doorgang vinden. De Zwollenaren hebben inmiddels laten weten nog steeds hinder te ondervinden van de coronagevallen in de eerste selectie en komen dus komende zondag wederom niet naar Enter.

Jammer maar helaas. Aangezien de voetbalbond alleen voor het komend weekend inhaalduels heeft ingelast en heeft aangekondigd dat in de resterende weekenden van 2021 niet meer zal doen, is de winterstop voor Enter dus vervroegd ingetreden. Wel zal de hoofdmacht van Enter aanstaande zondag een oefenwedstrijd spelen. In Enter zal om 12.00 uur worden aangetreden tegen Reunie uit Borculo, de ploeg van de in Enter en omstreken niet geheel onbekende Bert van Losser.