JO11-1 Elftal van de Week

Enter JO11-1 elftal van de week bij Enter 1 – DTC ’07 1 (zondag 23 april)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

JO11-1

Een team met veel diversiteit en ontwikkeling. JO11-1 wist zich na een moeizame start zich goed te herpakken. Zo wisten ze zich na een degradatie naar de 2de klasse gelijk een kampioenschap te pakken. In de derde periode zijn ze in de 1ste klasse met gewaagde tegenstanders zoals FC Zutphen, Excelsior ‘31 en SP Lochem met een derde plek gehandhaafd. Momenteel vechten ze samen met een gedeelde koppositie met Oranje Nassau het 4de en daarbij laatste kwart uit onder leiding van Stan Stegeman en Joost Olthof.
Daarom vraagt JO11-1 ook zoveel mogelijk steun bij de laatste 3 te spelen competitie wedstrijden!

Boven: Joost Olthof, Len Mekenkamp, Kees Kuipers, Winston Wiggers, Tom Eertink, Sem Rosink, Stan Stegeman
Onder: Loet Heering, Jorn Veldhuis, Siem van Pijkeren, Pelle Myer