JO11-2 Elftal van de Week

Enter JO11-2 elftal van de week bij Enter 1 – UD Weerselo 1 (zondag 4 februari)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

SV Enter JO11-2
Dit elftal is een klasse apart.
De KNVB heeft het er maar moeilijk mee.
Hoe deel je dit team in?
Is het nu 4e klasse, 3e klasse, 2e klasse of toch weer 3e klasse?
Na heel wat vergaderingen in Zeist zijn ze er eindelijk uit en is het team nu goed ingedeeld.
Het is een mooi team, waar lekker fanatiek gevoetbald wordt, met goed samenspel en inzet. Maar het is vooral ook een team waar heel veel plezier wordt gemaakt.
Vandaag staan ze als één man achter Enter 1 om hun het zetje te geven om de eerste plaats over te nemen van UD.
Achter: Arno Morsink, Collin Rouweler, Dex van Coesant, Tijn Müller, Mart Broekkamp, Sam Wijnen, Kick Westerink
Voor: Luca Homan, Bent Rikkert, Jim Averdijk, Sepp Bloem, Koert Homan, Dex Morsink