Laatste nieuws, Uncategorized

JO15-1 en JO17-1 sluiten samen het jaar af

Aanstaande zaterdag vindt er een ware kraker plaats op sportpark Krompatte. Twee teams bestaande uit een mix van spelers uit de JO15-1 en JO17-1 staan dan tegenover elkaar onder leiding van enerzijds Tim van Otten en Gerald Schrooten en anderzijds Rick Kamphuis en Jan Otten. Met deze wedstrijd sluiten beide teams het jaar 2022 af, om te gaan genieten van een verdiende winterstop. Maar voordat het zover is, zullen de spelers er alles aan gaan doen om hun team naar de overwinning te loodsen.

Hoewel tussen de leiding van de JO15-1 en de JO17-1 normaliter een zeer innige band heerst, is er momenteel sprake van een “Koude oorlog” aldus Jan Otten. Beide duo’s zijn gebrand om deze afsluitende wedstrijd van 2022 te winnen en zullen er alles aan doen om hun team klaar te stomen voor deze “finale”.

Ondanks de Koude Oorlog op dit moment, zullen de trainers en bijbehorende teams de strijdbijl na de wedstrijd snel begraven. Na het duel zullen de teams samen het jaar écht afsluiten in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje. Dit wordt medemogelijk gemaakt door de Club van 100 die een mooi bedrag zal sponsoren, om er een geslaagde middag voor de jongens van te maken.

De wedstrijd tussen de mixteams van JO15-1 en JO17-1 wordt gefloten door scheidsrechter Johan Lammertink en gaat van start om 14:00 uur. Wij nodigen alle ouders uit om dit mooie affiche vanaf de zijkant te komen bekijken en na de tijd met de jongens het jaar af te sluiten in de kantine. Tot zaterdag!

Indeling Teams
Team Gerald en Tim: Thomas Lammertink, Daan Jannink, Luuk Kroeze, Hugo Spenkelink, Mitchell Brinks, Marten Schrooten, Luut Rutgers, Maarten Krake, Sven Oude Nijhuis, Timo van Hilst, Loeka Ligtenberg, Lars Roetgering, Gijs Lammertink, Kai Pluimers

Team Jan en Rick: Gijs Visser, Bram Schrooten, Siemen Rosman, Jaap Rutgers, Luuk Maatman, Duuk van Coesant, Cas Nijboer, Tom Freriksen, Sem Eertink, Mika Baan, Keano Arends, Daan Roetgering, Mitchell Polko