JO8-1 Elftal van de Week

Enter JO8-1 elftal van de week bij Enter 1 – Hoonhorst 1 (maandag 6 juni)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

Hallo Voetbal liefhebbers !!
Wij zijn JO8-1 een talent vol elftal wat uitgebloeid is vanuit de mini,s !!
Graag stellen wij ons voor:
Guus: klein en super snel met een prachtig hard schot zowel links en rechts benig.
Pim: als hij eenmaal goed wakker is, gaat hij als een raket, en raakt de bal ook nog eens het net.
Quin: zeker niet te min, staat graag in het doel, en krijgt ook echt het voetbal gevoel.
Wes: elke wedstrijd stapt hij vol goede moed het veld op. Zowaar goed in prachtige doelpunten maken en verdedigen.
Bas: onze harde werker, houd de stand altijd perfect bij. Ook heeft deze man een prachtig schot. Wat vaak het net raakt.
Floris: deze snelle jongen manoeuvreert zich behendig door het veld, en kan super de bal weg spelen bij de tegenstander.
Jurre: deze kerel is een doelpunten koning, je kan zien dat hij het spelletje graag speelt. En gaat altijd voor de winst.
Bence: deze jongen analyseert de wedstrijd vanaf het veld perfect. Hij staat stiekem ook graag in het doel, en is altijd super blij, als er aan de andere kant een doelpunt valt.
Voel goede moed gaat dit team er altijd tegenaan !! En veegt menig voetbal team van de baan !!
WIJ GAAN WINNEN

Vanaf linksboven: Bas Jannink, Quin Bossink, Guus Heering en Jurre van Wesenbeeck
Vanaf linksonder: Floris slot, Pim Bekhuis, Bence Lammertink en Wes Jannink