JO9-2 Elftal van de Week

Enter JO9-2 elftal van de week bij Enter 1 – Borne 1 (zondag 12 februari)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

JO9-2:

Toeval is logisch zei wijlen Johan Cruijff. Het is dan ook geen toeval als je de progressie ziet wat dit elftal heeft doorgemaakt het laatste jaar.
De bevlogenheid en liefde voor het spelletje druipt er af. Achterin staat het verdedigende blok Daan en Tom als een huis.
De tegenstander komt hier slechts sporadisch langs maar stuit dan op Keano met zijn katachtige reddingen.
Nielz geeft zijn tegenstander geen moment de tijd en verovert alle ballen en verdeelt het spel.
De beweeglijkheid van onze middenvelders Teun en Draizen in combinatie met hun scorend vermogen drijft de tegenstanders tot wanhoop.
En tot slot zijn Siem en Florijn in staat om met hun acties, schoten van afstand en gevoel voor momentum te scoren terwijl de tegenstander er als hooibalen bij lijken te staan.
Maar bovenal het samenspel met combinaties waarin de bal over het veld glijdt als een mes door een pakje boter maakt het verschil met menig tegenstander.
Voetbal is voor ons geen spelletje, ITS OUR WAY OF LIFE!!

Spelers zijn van links naar rechts
Boven : Keano te Wierik, Florijn Pots, Teun Bouma, Daan Vorgers, Drazen Rotgans.
Onder: Siem Lammertink, Niels ten Arve, Tom ten Arve