Jubileumboek ‘sv Enter 100 jaar’ bezorgd bij ereleden, vrijwilligers, sponsoren

Boek is voor alle overige belangstellenden te koop voor € 20,22

Eindelijk is het dan zo ver. Het jubileumboek ‘sv Enter 100 jaar’ is klaar. Een paar weken later dan gepland, omdat de afronding toch nog wat meer voeten in aarde had dan in eerste instantie verwacht.

Het jubileumboek ‘Van ’n Waterhook noar Krompatte’ is inmiddels bezorgd bij alle ereleden, vrijwilligers en sponsoren van de Stichting Support sv Enter.

Vanaf donderdag 19 januari is het jubileumboek voor de overige belangstellenden te koop in de kantine van sv Enter. De reguliere openingstijden van de kantine zijn donderdagavond, zaterdag en zondag. Vanaf zaterdag 21 januari is het boek ook te koop bij boekhandel Primera, Middenplein 1 in Enter.

Vele uren zijn besteed door de leden van de projectgroep ‘Jubileumboek – sv Enter 100 jaar’ en hopelijk waardeert u het eindresultaat.

Het boek is 350 pagina’s dik en er zijn ruim 400 (!) foto’s opgenomen in deze unieke jubileumuitgave. Naast vele artikelen en veel fotomateriaal ziet u in de kantlijn de nodige QR-codes staan. Na het scannen van de QR-code wordt u een filmpje getoond dat betrekking heeft op de tekst naast de QR- code.

De projectgroep ‘Jubileumboek – sv Enter 100 jaar’ heeft gekozen voor
een indeling in 7 ‘logische’ opeenvolgende tijdsblokken:

• 1922-1940 – De oprichting en dertiger jaren
  • 1940-1945 – De oorlogsjaren
  • 1945-1969 – Na de oorlog achter de RK kerk
  • 1969-1985 – De eerste jaren op Krompatte
  • 1985-2000 – Van Ajax tot elftal van de eeuw
  • 2000-2022 – sv Enter in de 21e eeuw
  • Jubileumjaar 2022

Zodoende kunt u snel schakelen naar de artikelen en foto’s die uw interesse hebben.

We wensen u veel leesplezier!

Projectgroep ‘Jubileumboek – sv Enter 100 jaar’.
Ellen Borggreve, Alfons Heering, André Ezendam, Gerrit Alink, Jos van Otten, Jos Braamhaar, Mitchel Steentjes en Mees ten Broeke.