Kom naar de officiële verjaardag van SV Enter!

Donderdag 1 september aanstaande bestaat onze vereniging officieel 100 jaar. Hier is natuurlijk het gehele jaar door al uitgebreid bij stilgestaan, maar ook op haar daadwerkelijke verjaardag zal de club stil staan bij dit jubileum. Zo zijn er verschillende festiviteiten gepland die donderdagavond.

Ten eerste zal ons vlaggenschip deze avond haar eerste officiële wedstrijd van het seizoen 2022/2023 spelen. Enter 1 neemt het dan in de beker op tegen 3e klasser Saasveldia. Zoals eerder vernoemd zou Enter eigenlijk uit in Saasveld spelen. Echter was Saasveldia zo vriendelijk om de wedstrijd in Enter te willen spelen, zodat het 100-jarig jubileum op de Krompatte gevierd kan worden. Nogmaals dank daarvoor!

De wedstrijd begint om 19.30 uur!

Deze bekerwedstrijd zal volledig in het teken staan van het afscheid van Justin Alink en René Nijenhuis. Beiden speelden zo’n 17 jaar onafgebroken in de hoofdmacht van onze club. Beiden besloten afgelopen seizoen om een punt achter hun Enter 1-carrière te zetten. Tijdens de wedstrijd tegen Hoonhorst (8-1) kregen beide spelers al een publiekswissel, maar met zo’n glansrijke carrière achter de rug verdien je natuurlijk meer dan dat! Wij hopen dat zoveel mogelijk leden onze mannen uit komen zwaaien deze avond! Uiteraard maken de twee vedettes ook deel uit van de wedstrijdselectie.

Daarnaast wordt er nóg een Enter-speler in het zonnetje gezet deze avond. De prijs voor de topscorer van Twente, de “kick van het scoren”, wordt uitgereikt aan Tim van Otten. De spits wist afgelopen seizoen maar liefst 50 keer het net te vinden. Daarmee mag van Otten zich vanaf donderdag dus officieel topscorer van Twente noemen.

Ten slotte zal er deze feestelijke avond ook een verenigingsfoto van alle sv Enter-leden worden gemaakt. Dat gebeurt voorafgaand aan de wedstrijd van het eerste op het hoofdveld. Iedereen die op de unieke verenigingsfoto wil dient om 19:00 uur aanwezig te zijn. De jeugd zo veel mogelijk in rood wit sv Enter shirt, de volwassenen bij voorkeur in het wit.

SV Enter hoopt dat zoveel mogelijk leden deze avond aanwezig zullen zijn om deze feestelijke avond tot een succes te maken. Wij zien u graag donderdag 1 september, voor 19:00 uur, op de Krompatte!