Komend weekend internationaal jeugdtoernooi bij sv Enter

Aanstaande zaterdag en zondag (8 & 9 april) vindt het Stichting Support U12 Tournament plaats op sportpark Krompatte. Maar liefst zestien BVO’s uit binnen- en buitenland reizen af naar Enter om het tegen elkaar op te nemen. Vorig jaar was de eerste editie van het toernooi een groot succes, waardoor wederom clubs als West Ham United, PSV, KRC Genk en Espanyol deelnemen aan de tweede editie. Ook titelverdediger Borussia Mönchengladbach is dit weekend weer van de partij.

De organisatie is de afgelopen tijd erg druk geweest om alles tot in details te regelen. Zo is er voor verschillende teams lunch en avondeten geregeld, zijn er taxi’s en bussen van Schiphol naar Enter ingepland en wordt het sportpark ingericht zodat er ruimte is voor honderden voetballers en toeschouwers. Daarnaast zien we dat spelers en staf van de clubs verblijven bij onder andere hotels in de buurt en bij gastgezinnen in Enter.

Over drie dagen is het dan zover en gaat om 10:00 uur de eerste wedstrijd van start. Op zaterdag zullen alle poulewedstrijden en de eerste wedstrijden in de winnaars-/verliezerspoule worden gespeeld. Zondag staan de laatste wedstrijden in deze winnaars-/verliezerspoules op het programma en worden alle finales afgewerkt. Om 14:30 uur zullen uiteindelijk de twee finalisten het tegen elkaar opnemen om te bepalen wie de winnaar is van de tweede editie van het Stichting Support U12 Tournament.

Het toernooi is voor iedereen die geïnteresseerd is te bezoeken en sv Enter hoopt dan ook dat veel voetballiefhebbers de weg naar sportpark Krompatte weten te vinden. Wij zien u in ieder geval graag dit weekend op sportpark Krompatte!