Leeftijdsgrens voor voetballen in teamverband is verruimd van 17 tot 27 jaar

Met ingang van woensdag 3 maart mogen de zogenaamde ‘jongvolwassenen’ weer buiten in teamverband voetballen.
Dit geldt dus ook voor de sv Enter ‘jongvolwassenen’.

Alle sv Enter leden tot 27 jaar zijn van harte welkom om weer een balletje te trappen op De Krompatte.
Voor onze leden vanaf 27 jaar geldt helaas nog steeds dat er maximaal in tweetallen mag worden getraind.
In de praktijk betekent dit dat een groot deel van ons 1e elftal in teamverband mag trainen

De 1e elftal spelers vanaf 27 jaar blijven voorlopig in tweetallen trainen.
Ons 2e elftal bestaat volledig uit ‘jongvolwassenen’ en daarom mag de gehele groep samen trainen zonder beperkingen.

Daarnaast is het mogelijk voor ‘jongvolwassenen’ om onderling, dus binnen de vereniging, oefenwedstrijden te spelen.

We rekenen erop dat iedereen de regels respecteert en conform voorgaande handelt.