Media Team SV Enter

Binnen de SV is sinds kort een groep van leden actief om op het gebied van social media en communicatie, de club meer op de kaart te zetten. Deze werkgroep is grotendeels ontstaan vanuit de organisatie voor de SV Enter Kantine Quiz – Een kantine vol verhalen. Tijdens deze live-uitzending van de kantine-quiz deden er maarliefst 56 teams mee van verschillende leeftijdscategorieën. Er was veel animo en na afloop kregen wij veel positieve reacties. We merken dat, vooral in deze Covid-19 periode, en de daarop volgende maatregelen, dat leden veel behoefte hebben aan onze sport vereniging. Van de goed bezochte trainingsavonden tot aan de supporters in het weekend langs de velden tijdens wedstrijden. SV Enter staat meer en meer centraal. Hierbij is tegenwoordig de online platforms van groot belang om ook dat stukje verbinding met elkaar te houden. Tevens dienen deze platforms ook als communicatie middelen.

Daarom hebben wij besloten om door te gaan met deze groep. Vele weten ons al te vinden via de SV Enter website, facebook, twitter en instagram, hier willen wij op voortborduren. Programma & uitslagen van alle teams, live verslag van SV Enter 1 via Twitter. Ins & outs. Mooie foto’s, wedstrijdverslagen. Live uitzendingen via YouTube. Veel zal gecommuniceerd gaan worden via deze kaders.

Mocht je zelf wat willen vermelden. Een foto verslag of wedstrijd verslagen? Dan kunt je deze opsturen naar:

(Of via 1 van onze leden)

Tevens zijn we nog opzoek naar meerdere leden hiervoor. Vindt jij het leuk om deze platforms vorm te geven, bij te houden & vindt jij het een uitdaging om met media bezig te zijn voor de club? We zijn volop bezig met het ontwikkelen hiervan en kunnen alle hulp gebruiken. Meld je dan via bovenstaand mail adres of via onze leden. Dit mag van jong tot oud, iedereen is van harte welkom.

Media Team SV Enter.

Jos van Otten