Nieuwe Corona maatregelen – gevolgen voor sv Enter

Beste leden, trainers, vrijwilligers, sponsoren, ouders / verzorgers en supporters van sv Enter

Eerder vanavond heeft het kabinet nieuwe maatregelen afgekondigd welke ook gevolgen hebben voor sv Enter.

Belangrijk, we kunnen gewoon blijven sporten, trainingen en wedstrijden gaan de komende weken onverminderd door.

Ons sportpark is echter niet meer toegankelijk voor publiek en de kantine is per direct gesloten.

De kleedkamers zijn de komende weken beschikbaar, maar er mag uiteraard ook thuis gedoucht worden, let op voor 18+ geldt een maximum aantal van 8 personen per kleedkamer.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen we dit direct via de social media met u delen.

Zorg goed voor elkaar, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen.

Het bestuur van sv Enter.