Oproep aan alle leden: INTERNATIONAAL JEUGDTOERNOOI

Op zaterdag 4 en zondag 5 juni is het 1e lustrum van het internationale jeugdtoernooi.

Het toernooi is groter dan ooit; 117 teams en op zondagmiddag nog een extraatje; een Mini toernooi met 20 teams.

Op zaterdag om 12 uur vindt er een ceremonieel gebeuren plaats met de naamgeving toernooi en openbaar maken van het nieuwe logo. In een ander bericht heeft u daar al meer over gelezen.

Vanaf deze plek willen wij een dringend beroep doen op alle leden om zoveel als mogelijk maximaal mee te werken.

Op donderdag en vrijdagavond moeten er op het complex veel activiteiten verricht worden. Gelukkig hebben we al veel toezeggingen, maar als u tijd heeft, meldt u zich gewoon die avond.

Indien er deze week nog trainingen plaats vinden dan geldt het volgende:

• ruim s.v.p. de velden op en laat alles netjes achter
  • maak geen gebruik meer van het trainingsveld en veld 3; die worden speciaal geprepareerd om een goed veld te krijgen

Speciaal beroep doen we op onze jeugdleden.

Via de Jeugdraad hebben jullie al vernomen dat wij veel mensen nodig hebben op zaterdag en zondag.

Donderdagavond om half 8 is daarvoor een bijeenkomst in de kantine. Het schema waarop wij een beroep op jullie doen, ziet er op hoofdlijnen als volgt uit:

Meisjes A en B:                                          zondag middag

Jongens C en deel jongens D:            zaterdagochtend

Jongens A en B:                                        zaterdag middag

Meisjes C/D en deel jongens D:        zondagochtend

Daarnaast zijn er veel vanuit deze groep actief als scheidsrechter (via Scheidsrechterscommissie).

Leiders en trainers van deze teams: stimuleer jullie jongens en meisjes om donderdag aanwezig te zijn en zaterdag en / of zondag actief te zijn.

Met ons allen de schouders er onder en dat moet het net als al die andere jaren weer 2 mooie sv Enter dagen worden met vooral ook een zeer positieve uitstraling van onze club.

Alvast onze dank

De Toernooicommissie

Rik Arendsen, Lotte Morsink, Dennis Slaghekke, Jesse Pultrum, Jos Braamhaar, Ronald van Rhee, Nico Essink, Michel Brinks, Henk Olde Olthof en Paul Diepenmaat