Ons café heeft de uitstraling van een oud bruin, gezellig café. Het café is de gehele week, ’s avonds geopend. Behalve op dinsdagavond en woensdagavond is ons café gesloten.

Wij hebben onze eigen dartvereniging. De dartteams spelen elke maandagavond hier in het café. Deze vereniging organiseert ook elk jaar een eigen darttoernooi voor alle (oud) Enternaren. Dit is elk jaar weer een groot succes!

De zaal biedt ruimte aan ongeveer 500 personen, maar kan opgedeeld worden in kleinere gedeelten. De zaal kan gebruikt worden voor bruiloften, feestjes, recepties, vergaderingen en alle andere bijzondere bijeenkomsten. Naast de gebruikelijke apperatieven bieden wij de mogelijkheid uw gasten te verrassen met een hapje of een verbluffend warm en koud buffet. Om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn, kunt u kijken onder Catering. Zoals u weet geldt het rookverbod, dit geldt ook bij ons in de zaal. Daarom hebben wij in de zaal een speciaal rokersruimte gecreëerd.

Op de website ziet u hoe verschillend we de zaal in kunnen delen. We passen de zaal op uw wens en uw aantal gasten aan.

In de zaal is er geregeld een bijeenkomst, concert of evenement waar iedereen welkom is.

Contactgegevens:

Website: http://www.dekrol.nl/