Spelregelbewijs KNVB voetbal SV Enter

Spelregelbewijs:

Sinds 2015 is het verplicht dat alle voetballers van 17 jaar het spelregelbewijs halen voor het komende seizoen. Dit jaar zijn alle spelers aan de beurt die in 2003 zijn geboren.

Het spelregelbewijs bestaat uit 5 levels en een eindtoets.
De levels bestaan uit 10 vragen. Bij level 1 moet je 5 vragen goed hebben, bij level 2; 6 vragen goed etc. tot level 5 en 9 vragen goed.
Je kunt elk level opnieuw doen. Zo vaak je maar wilt.

Dan volgt de eindtoets met 20 vragen, waarvan je er minimaal 16 goed moet hebben. Je hebt hier 3 pogingen voor.

Als je het spelregelbewijs niet haalt, dan mag je volgend seizoen niet meedoen met de wedstrijd.

Via https://www.voetbalmasterz.nl/inloggen/ kun jij inloggen op de site van voetbalmasterz.

Via je Gebruikersnaam: dat is je relatiecode (bewaar deze goed!) en een wachtwoord: (die heb je zelf bedacht) kun je dan starten met de lessen en de levels.

Nog 16 spelers die in 2003 geboren zijn moeten het spelregelbewijs nog halen.
Begin er nu mee zodat je het bewijs gehaald hebt voordat het nieuwe seizoen begint.

Ronald van Rhee

Ledenservice