STEM op onze Vrijwilliger van de Maand!

Het kloppende hart van onze vereniging? Onze vrijwilligers! Bijdragen aan de club die je liefhebt, dat is pas echt bijzonder. Vrijwilligerswerk bij SV Enter komt in allerlei vormen – van het onderhouden van ons complex tot het bemannen van de kantine, van commissiewerk tot het trainen en leiden van teams, zelfs als scheidsrechter. Dankzij al deze geweldige mensen in verschillende rollen is ons sportcomplex, De Krompatte, een prachtige plek om te zijn.

Maar laten we niet vergeten wie er achter de schermen hard aan het werk zijn. Daarom introduceren we vanaf oktober onze “Vrijwilliger van de Maand”! We willen jullie laten zien wat er allemaal gebeurt en wat onze vrijwilligers zo speciaal maakt.

Wil jij iemand nomineren voor deze eervolle vermelding? Stuur ons een e-mail met jouw keuze naar [email protected] of stuur ons een DM. Laten we samen onze waardering tonen voor diegenen die onze vereniging zo geweldig maken!