Steun SV Enter in de strijd om promotie!

Deze week staan er twee finales op het programma voor de mannen van Gerard Bos. Nieuw Heeten komt donderdag op bezoek en zondag wacht de kraker tegen nummer 3 SDOL in Luttenberg. Met nog maar zes wedstrijden te gaan wordt dit een cruciale week voor de Enternaren die een stap naar de derde klasse ambiëren.

SV Enter, met in het bijzonder de staf en selectie van het eerste elftal, hoopt dat zoveel mogelijk supporters het vlaggenschip deze week komen aanmoedigen. De laatste weken zijn de bezoekersaantallen hoog, wat zich ook gelijk uit in goede resultaten. Vandaar dat Enter oproept nogmaals achter onze mannen te gaan staan in deze laatste fase van de competitie.

Om ook tijdens de lastige uitwedstrijd tegen SDOL zoveel mogelijk Enternaren naar Luttenberg te krijgen, zal de club zorgen voor gratis busvervoer. Vanwege de grote belangstelling tijdens de vorige uitwedstrijd (100+) in Holten, zal u zich hiervoor moeten aanmelden bij Jeroen van Otten (06-53134344) of Wessel Asbroek (06-13830821). Doe dit snel, want vol=vol.

Wij zien u graag donderdag 12 mei op de Krompatte en zondag 15 mei in Luttenberg! Tot dan!