Donderdag 7 april

Vrijdag 13 mei 19:00 uur

Vrijdag 20 mei 20:00 uur

Zaterdag 18 juni “100 jaar SV Enter TV-dag” 📺

Op zaterdag 18 juni a.s. is er bij SV Enter in de kantine een professionele studio ingericht. Dit alles in het kader van 100 jaar SV Enter. Bewust is voor deze dag gekozen omdat dan ook het Marcel Kamphuis jeugdtoernooi plaatsvindt.

De start van deze TV-dag is om 12:00 en zal tot 22:00 duren. Vele genodigden zullen in onze studio aanwezig zijn. Van jong tot ouder. (Oud-)trainers, voorzitters, spelers en een aantal mensen die veel voor de vereniging hebben betekend, zullen plaatsnemen in de studio. Met elkaar maken we er een gevarieerde dag van en natuurlijk zijn bezoekers welkom in de studio! De uitzendingen zijn te volgen via de kabel op kanaal 69 (Twente TV) en KPN zender 1411.

Samenvattingen TV-dag 100 jaar sv Enter op YouTube
De sv Enter TV-dag in het kader van het 100 jarig bestaan is een succes gebleken. Vele interviews hebben plaatsgevonden.
Prachtige gesprekken in de studio in het clubhuis en ook elders op sportpark Krompatte met (oud)voorzitters, (oud) trainers, (oud) spelers, jubileumcommissie, Stichting Support, onderhoudsploeg, Marcel Kamphuis commissie, gebroeders Geels, MO11-1, sv Enter JO17-1, sv Enter JO11-2, minies, en sc Borchen.

Kijk HIER  naar de 25 samenvattingen aan. Voor de mensen die nog niet alles gezien hebben, veel kijkplezier.

Zaterdag 18 en Zondag 19 juni

Zaterdag 18 juni