SV Enter als titelverdediger naar Weerselo

Na een druk weekend speelt Enter 1 aankomende dinsdag alweer haar volgende wedstrijden. In Weerselo vindt het jaarlijkse Twente Tournament weer plaats. Enter verdedigt daar de titel alweer voor het 2e jaar op rij.

In de poulefase neemt ons vlaggenschip het op tegen 3e klassers TVO en RSC en tegen 5e klasser VV Bentelo. De eerste poulewedstrijd zal worden gespeeld om 19:15 tegen TVO. Direct een speciaal affiche, de ploeg uit Beckum wordt namelijk dit seizoen getraind door Gijs Noltes.

Let op, de wedstrijden in de poulefase worden op dinsdag 23 augustus gespeeld in plaats van op donderdag 25 augustus. Dit heeft alles te maken met de Europese wedstrijd van FC Twente tegen Fiorentina aankomende donderdag.