sv Enter eert Marcel Kamphuis met naamgeving toernooi

Het weekend van 4 en 5 juni staat bij sv Enter geheel in het teken van het internationale jeugdtoernooi, dat haar eerste lustrum viert.

Bij een lustrum past ook een naam voor het toernooi en de toernooicommissie en het Algemeen Bestuur van sv Enter hebben besloten daar de naam aan te verbinden van Marcel Kamphuis.

De officiële benaming daarmede wordt dan het ‘Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi’.

Marcel Kamphuis overleed zeer plotseling op 4 februari 2015. Marcel was voorzitter van de Technische Commissie, zeer betrokken bij veel verenigingsactiviteiten en een sv Enter man in ‘hart en nieren’.

Een toernooi vernoemen gebeurt niet zo maar. Het was dan ook heel bijzonder om vast te stellen dat het idee vanuit verschillende geledingen van onze vereniging geopperd werd. Het geeft aan hoe zeer Marcel binnen de vereniging werd gewaardeerd en gerespecteerd.

Zaterdagmiddag om 12 uur zullen wij via een korte ceremonie, in aanwezigheid van de familie van Marcel, een logo met de naamgeving openbaar maken. Het logo zal een vaste plek op ons complex krijgen.

Het (internationale) jeugdtoernooi van sv Enter is uitgegroeid tot een omvangrijk toernooi dat hoog aangeschreven staat in de omgeving. Met de vernoeming van het toernooi wordt een extra dimensie toegevoegd waarop we met recht trots zijn.

Alle leden en andere belangstellenden nodigen wij van harte uit hierbij aanwezig te zijn.

Daarnaast bent u van harte welkom op het toernooi. Op zaterdagochtend spelen de F pupillen en de Meisjes E en ’s middag is de D groep actief. Zondag starten we met de E pupillen en ’s middags komen de C teams in actie. Bijzonder is dat wij op zondagmiddag ook een toernooi organiseren voor de Mini’s en dat geeft een extra plus aan dit internationale toernooi op ‘Sportpark De Krompatte’ met maar liefst 137 (!) deelnemende teams.