Sv Enter en trainer Gerard Bos na dit seizoen uit elkaar

Sv Enter en Gerard Bos hebben na goed onderling overleg besloten om na dit seizoen uit elkaar te gaan. Bos is dan drie seizoenen actief geweest als trainer van onze eerste selectie.

In zijn eerste seizoen als hoofdtrainer van sv Enter werd de competitie na vier gewonnen wedstrijden beëindigd vanwege corona. Afgelopen seizoen liep sv Enter het kampioenschap mis na een tweestrijd met vv Holten. Momenteel is ons vlaggenschip onder leiding van Bos terug te vinden in de subtop van de 4e klasse A.

De beslissing om na dit seizoen te stoppen viel aan beide kanten zwaar.  “Het is een moeilijke beslissing als je weet dat de band tussen staf, spelers en mensen binnen de club enerzijds en de hoofdtrainer anderzijds hecht is.” vertelt voorzitter van de Technische Commissie Arno Ligtenberg.

“Helaas moeten we al vroeg in het nieuwe seizoen deze beslissing nemen, omdat het trainerscarrousel nou eenmaal zo werkt” zegt voorzitter Jos van Otten. “Het bestuur, de TC, maar ook vooral de spelersgroep hebben er alle vertrouwen in dat er voor dit seizoen nog genoeg ‘in het vat zit’. Daarbij denkt iedereen nog steeds dat Gerard Bos de aangewezen persoon is om dit eruit te halen en het seizoen op een hele goede manier af te sluiten.” besluit van Otten.