SV Enter en trainer Jalving verlengen samenwerking

De Technische Commissie en het bestuur van sv Enter zijn verheugd te kunnen melden dat het contract met hoofdtrainer Daan Jalving met een jaar verlengd wordt. Jalving is vanaf juni 2023 bezig aan zijn eerste klus als hoofdtrainer bij sv Enter. De samenwerking tussen trainer en vereniging bevalt over en weer uitstekend, reden om nu al tot contractverlenging over te gaan.

Zowel Jalving áls sv Enter zien dat de spelersgroep zich goed doorontwikkelt onder de hoede van de 27-jarige Holtense oefenmeester. Momenteel staat Enter op een achtste plek in de sterke 4e klasse A. Met nog een wedstrijd tegoed betekent dat dat Enter meedraait om de bovenste plekken. De aantrekkelijke manier van spelen, prima resultaten en meer dan voldoende perspectief voor verdere ontwikkeling van spelers én trainer maakt dat een langere verbintenis op zijn plaats is.

We wensen Daan, overige staf en de spelersgroep alle succes toe bij het verdere verloop van de competitie.

Bestuur en Technische Commissie sv Enter