SV Enter: Kick-off tournament 2021

In het kader van het 100-jarig bestaan van onze SV organiseert het Media-Team van SV Enter een heus ouderwets voetbaltoernooi.
De live uitzending bracht ons weer even tesamen. Maar wij zijn wel klaar met dat gehang achter of voor de beeldbuis. Nu gewoon weer live en rechtstreeks de groene weide op! Een spiksplinter nieuw strak hoofdveld, kickens uut ’t vet en goan!

Onder het motto: Terugge noar de Krompatte! Organiseren wij een leden-mixtoernooi. Dit wordt gehouden op zondag 29 augustus. De eerste aanmeldingen stromen binnen. Aanmeldingen mogelijk vanaf JO19 t/m Senioren dames/heren. Ook leiders&trainers en evt aanhang van teams mogen gerust ’n balletje mee trappen, graag zelfs! Zelfs de vlaggers…hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Heb je je nog niet aangemeld? Doe dit dan voortijdig zodat we de teams alvast kunnen indelen zodat er zondagochtend gelijk gestart kan worden. Daarom graag je aanmelding doorgeven aan J. van Otten, de gebroeders S of M. Steentjes, M. ten Broeke, T. van Otten, M. Rikkert of E. Weiden. Via een appje/belletje/aanspreken mogelijk.

Aanvang: 09:30. Starten om 10:00 uur met de eerste wedstrijden en na de poulefase volgt er een knock-out ronde. De finale zal zo rond 13:30 plaats vinden.

Noa de tied: zal er voor elke deelnemer een hapje en drankje klaar staan op het zonneterras. Ook zal hierna de prijsuitreiking plaats vinden. Bij winnaars horen natuurlijk mooie prijzen!

Verder is iedereen natuurlijk van harte welkom om een kijkje te komen nemen! Leiders en aanhangers van menig voetbalteam kan komen checken hoe het bij de voetballers is gesteld met de fitheid van de spelers.

Dus meld je nog snel even aan voor dit ouderwetse 7vs7 voetbaltoernooi. Zondag 29 augustus.

Tot dan!

Media-Team SV Enter.