Sv Enter maakt zich geleidelijk op voor de start van de competitie

Komende zondag wacht de eerste selectie van sv Enter de laatste krachtmeting alvorens een week later de competitie van start gaat.
De ploeg van Gerard Bos en Erwin Geels kan zich opmaken voor een pittig potje. In de laatste bekerwedstrijd van de poule komt De Tukkers uit Albergen naar Enter.
De ambitieuze Albergenaren zijn een van de favorieten voor de titel in de derde klasse A. Met name de terugkeer van Sjoerd Visschedijk van derde divisionist HSC ‘21 heeft de ploeg van trainer Erik Hazewinkel een extra kwaliteitsimpuls gegeven. Gecombineerd met een talentvolle lichting beschikt De Tukkers over een sterk collectief.

Een mooie uitdaging derhalve voor de thuisploeg die een nogal wisselende voorbereiding achter de rug heeft.
Zo verloren de Enternaren afgelopen zondag in een hele matige wedstrijd thuis van UD Weerselo maar wist het donderdag tegen derde klasser TVO uit Beckum overtuigend en verdiend met 5-2 te winnen.
De vanwege blessures nog niet complete selectie van sv Enter zal proberen de prima wedstrijd tegen TVO komende zondag een vervolg te geven.

Op De Krompatte wordt om 14.00 uur afgetrapt.