SV Enter oefent tegen 3e klasser DSVD

Het aankomende weekend staat er geen wedstrijd op het programma voor de ploeg van Gerard Bos. De trainer gunt zijn spelers een aantal dagen vrij in dit beker/inhaal weekend. Om in het ritme te blijven speelt Enter komende donderdag een oefenwedstrijd tegen 3e klasser DSVD uit Deurningen.

DSVD staat net zoals SV Enter op een keurige 3e plek. De ploeg van trainer Clemens Zwijnenberg verloor afgelopen zondag voor het eerst dit seizoen.
Tegenstander Luctor et Emergo wist in Almelo met 2-1 te winnen van het tot dan toe ongeslagen DSVD. Ondanks de teleurstellende nederlaag kunnen de Deurningers terugkijken op een prima seizoenstart.

Man in vorm aan de kant van DSVD is Wout Arkink. De spits wist in vijf van de zeven competitiewedstrijden het net te vinden en staat inmiddels op zes doelpunten.
SV Enter kent zijn eigen goaltjesdief. Tim van Otten, die afgelopen weekend maar liefst vijf keer wist te scoren, staat bovenaan de regionale topscorerslijst. De teller staat inmiddels op 14 doelpunten in zeven wedstrijden.

Na de ruime zege op FC Ulu Spor afgelopen zondag, zal de ploeg van Gerard Bos zich deze donderdag moeten bewijzen tegen een sterke derde-klasser. Een leuke uitdaging.
Bovendien is deze oefenwedstrijd een mooie kans om spelers die terugkomen van een blessure of in de afgelopen wedstrijden minder hebben gespeeld, minuten te laten maken.

Donderdag wordt er om 20:00 uur afgetrapt op Sportpark de Krompatte.